torsdag 20 januari 2011

Dagarna rullar på!

Tjohej på er mina fina vänner!

Hade ett grymt gympass igår vid halv sju, tog ut mig ordentligt med 30 min på crosstrainern, höll på att falla av den haha :) sen gymmade jag maskiner och fria vikter sista 30 min. Kom upp i lyan helt svettig och slut :) Och då var det bara börja leka med Oliver som var lite kinkig, dvs ÄNNU mer träning :) Nu blir det dessvärre gym vila i 2 hela dagar då Nicklas är borta båda kvällarna, buuuhuuu, men lördag och söndag morgon kommer jag träna iaf :) hade tänkt skippa söndag och träna idag, men Nicklas ville så gärna gå på ett jobbevent så såklart han ska göra det!! Kanske klämmer in lite hemma gym imorgon på dan när de fina killarna sussar, men idag blir det tajt om tid då vi är några från mamma-gruppen som ska testa en öppen förskola här i närheten, första gången för oss faktiskt :) ska bli trevligt! sånt är ju liiiite lättare nu när de börjat sitta själv och jag inte behöver ha bläckfisk armar för att klara av att roa dem båda :P Ska bli super trevligt! Påtal om det måste jag fixa till mig lite nu, då vi ska träffas 10.15, och innan det ska jag bli klar, pojkarna vakna och få gröt och nya kläder och väskan packas med leksaker och lunch och sen på med ytterkläderna och in i vagnen.....PUST haha, ja det blir lite tajt om ni fattar hehe :) men så skönt att de sussar lite mer än en timme nu på morgonen, för det betyder att de kommer vara pigga och glada när de leker med sina kompisar fast de bara kanske hinner sova 30 min under prommisen efter gröten! Kommer nog bli super! :)

I tisdags fick jag ÄNTLIGEN träffa Malle, Gaby och Lellie, som jag saknat er!!!! hur trevligt som helst + att jag var nära att sno med mig lilla valpen Tattis hem. SÅ söt :) Lucas hade älskat henne hehe :) Finns dock många fler jag saknar också som jag inte lyckats träffa ännu :( men snaaaart är det ju singstar kväll och då får jag träffa många av er!! Lycka <3>

Well well nu ska jag kamma till mig, klä på mig och bli en människa idag också ;)

Btw...På lördag är det dax för mätning av kroppen och vägning igen, ska bli spännande att se vad som hänt denna vecka, men jag har faktiskt inga förväntningar...jag har ju hela våren på mig :)

Massa kramar till er finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar