måndag 24 januari 2011

Monday bloody monday :P

Tjohej i stugan!

Här i Silverdal mår vi helt ok, just nu sover grabsen middag, skönt med lite egen tid!! Och idag är jag så trött så jag vägrar lyfta ett finger i onödan!! Oliver vaknade 05.00 med en bajsblöja, grattis mamma Nina, Bingo på den! ;) sen när vi skulle somna om vi halv sju, bajsa han igen....ja men ujpp igen och byta bajs blöja. Tillslut somnar han in, näää då börjar Lucas gnälla efter att bara ha halvsovit i ca 10 min, jag går fram till hans säng....där luktade det inte mumma kan jag lova, kiddo nr.2 made a nr.2. KUUUL! Vi byter en bajsblöja till inom loppet av några timmar, och när Lucas ska somna om går det inte smidigt, Oliver vaknar....mamma Nina får krupp. 45 min senare....och de somnade tillslut. Jag som hade tänkt somna om denna morgon. Det kunde jag ju drömma om tydligen :/

Aja, varför vi inte mår super duper luper nuuuper hehe är för att mensen från helvetet givit mig munsår från helvetet, hela överläppen tok svullen, pratar, äter och dricker helt skadat, och detv bultar och bankas som om jag låst in en aggressiv elefant i läppen. Lagom kul alltså :( Oliver har varit täppt de sista två nätterna och haft svårt att somna in på kvällarna, idag är han rinnig i näsan även nu på dan. INTE SJUK IGEN!!!! så håll tummarna att det är tänderna som spökar och inget annat! Ingen feber på den lille hittills iaf... *peppar peppar* Lucas får ca 3-4 tänder samtidigt just nu så han är väldigt kinkig om han inte få bli buren då han vill...men ingen tandfeber iaf så det är skönt! men han sover ju rätt dåligt pga tänderna som kommer tror jag. I natt vaknade han bara 2 ggr, men natten till igår, ja då var vi nog uppe sammanlagt 10 ggr eller nått :/ Men utöver detta mår vi prima skinka ;)

Skriver mer i nästa inlägg, där allt handlar om träningen :)

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar