torsdag 27 januari 2011

sjukstuga IGEN!!

jaha, då var det dax igen för pojkarna att vara sjuka...va feeeen, typ 1 ½ v friska :( hmmm kanske inte är så bra med öppna förskolan ändå, för det är nog där de blev smittade.... anyways. Den milda förkylningen blir värre, de har svårt att sova, detta toppades med att Lucas i natt fick feber och sov knappt nått alls. :( Det han sov var i mina armar, vilket betyder att jag inte sov så mkt :/ Men kan ändå inte somna om nu....TYPISKT! + att jag börjar nu igen känna mig lite slemig i halsen och snorig. NEEEEEEEEEEEEEEEEJ säger jag, inge mer jäkla sjukdommar!! Pallar inte! Jag vill ha friska pigga barn och vara pigg och frisk själv så jag kan träna och må bra :) Håll tummarna!!

Stackars Lucas hade tom 38,6 imorse, geee va högt, han var som ett element! men ändå ville han vara med och leka gullungen! Nu försöker han sova lite, ligger där inne och hostar :( men han verkar kunna sova lite så det är underbart! Han sov ju inge vidare i natt. Sömn är bästa medicinen!

Ja så det här med att planera när man har barn....går ju sisådär....ihelgen skulle vi ju ha barnvakt, ha fixar helg och måla och fixa med tavlor och Ikea en sista sväng...hmmm nu ser de planerna ganska mörka ut :( om de inte är pigga på dagarna, då kan vi nog iaf ha barnvakt över dagen och sen får de sova hemma. Vill inte att Nicklas föräldrar ska få en piss natt med killar som gråter av feber och vill bara ha mammas famn! Jag skulle heller inte kunna slappna av om jag visste att det mkt väl skulle kunna bli så..... Mina små fiskorvar!!

Mina små badpojkar :)

1 kommentar: