tisdag 1 februari 2011

bad updates, my bad!

tjoohoo i stugan! ;)

Igår var jag och fika med finaste Marléne, SOM jag hade saknat henne, så härligt att ses och bara catcha upp och hänga! Lovely :) Min vän för livet!!

Innan daten så hann vi med ganska mkt jag och kidsen, babycafe i kyrkan, sång och lek, prommis på 45 min i nya vagnen från Icandy som vi köpte på Blocket. Och sen även en eftermiddags fika hos Nea från mammagruppen, även Jessica var där. Mkt trevligt! :)

Ja lite mer om våran fin fina vagn som vi inskaffat. Kostar ny pris ca 10.000kr vi fick den för 5200:- och den är endast ca 11 månader gammal. Kvitto skulle skickas till oss så vi kan uttnyttja reklamationsrätten som faktiskt är på 2 år om nått skulle hända med den :) jag är mkt nöjd! Nu kommer jag in i alla bussar, kanske blir lite tungt med två kiddos i den men som sagt jag kommer iaf in på bussen!!! woooohooooo hehe :) Man vill ju försöka göra lite skoj nu när det blir vår och varmare. snart är ju mammaledigheten slut. gaaaalet vad fort det går!! :/


Exempel på vår nya vagn till Kidsen :) Våran är dock både svart/brun/grå och sen den andra sitdelen i rött! We like!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar