torsdag 17 februari 2011

Underbara vänner man har!!

Tack för de fina och värmande kommentarerna fina vänner!! Älskar er över allt och är mer än övertygad om att ni lyckas ge mig extra krafter när jag torkar diarre mitt på natten och försöker få i vätska i min lille Lucas. Men natten har vi överlevt och han får i sig mer och mer välling nu utan kräkningar, fortfarande otroligt lös i magen. Och bästa stunderna och bajsa är när mamma läser saga eller när vi kollar på Lejon kungen på mammas Iphone :) Min lilla prins <3
Nu sover båda gossarna, Oliver har fortfarande lite feber till och från, och lite lös i magen, men inga kräkningar än så länge. Han verkar bli piggare och piggare vilket är skönt!

Medans de sover nu så sitter jag och slö surfar och vilar hjärnan lite, har svårt att somna om mitt på dagen dessvärre så jag försöker inte ens, fick iaf sova 1,5 timme extra i morse efter åtta tiden. Så skönt! Då låg lille Lucas och jag och spoona :)

Har unnat mig själv lite nätshopping, mer exakt lite smycken från Cocoo. En sida som jag kan varmt rekommendera, suuuper fina grejjer enligt mig, och de har inte så mkt av allt så då blir man lite ensam om de man köper (inbillar jag mig själv hehe) Detta kommer snart på posten hem till en mamma som förtjänar det efter alla dessa sjukdomar ;)

Svala som ring

Texten "Hope" som dubbelring

"love and peace" armband

Hade kunnat köpa mkt mkt mkt mkt mer om jag hade alla pengar i världen hehe...finns mkt fint på sidan helt klart! Tips om ni är sugna på lite smycken därifrån är att använda rabattkoden "Ensammamma" så får ni 15% rabatt på det ni köper :) Alltid nått!

Ha en fin torsdag och stay healthy!! :)

kram på er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar