måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Idag är det alla hjärtans dag, hela familjen är hemma och tar hand om varann. Lucas feber börjar går ner, SKÖNT, han är fortfarande dålig i magen och öm i magen stackaren, blir lite gnällig när han bajsar :( Lille mannen. Han och jag har legat och mojsat hela natten, mammas kärlek är den bästa, men det var nog mysigt att veta att pappa var på andra sidan också ;) Han vakna några få ggr men bara en gång för matning och alvedon så det var skönt!

Nu har jag och kärleken avnjutit lite alla hjärtans dag lunch-mums :) Jag gjorde iordning lite LCHF Oopsies och till det hade vi vispat grädde och lite hallon. MUMMA! Tänkte göra dem hjärtformade, men jag gav upp ganska så fort hehe. :) Mätt som en plätt är jag nu, inte mkt kolisar i den rätten, men mkt fett hehe, så det ska förbrännas bort på gymmet senare idag ;) Till middag planerar jag att tillaga fläskfile i ugnen med fetaost. Nam nam :)

Dessa jeans från Gina Tricot köpte jag för 199:-, vill inte lägga mkt pengar på jeans nu när jag håller på att gå nej i vikt, så jag köpte dessa. And I LOVE them!! iof är dragkedjan rätt kass, åker ner ganska lätt, men utöver det, så är de galet sköna strech jeans i en snygg mörkblå tvätt. Rekommenderas som vardagsbrallor! Funderar på att köpa ett till par....kanske i en annan tvätt?!


såg nyss denna på Ginas sida också, Snygg till vår/sommar, en fin klänning, brunbrända ben och en sväng på stan?! :) Mitt verklighet är snarare...."fin klänning med grötfläckar från Olivers frukost, vita orakade ben pga tidsbrist, väskan är snygg....ca 2 tim innan Lucas kastar sin blåbärs mellis på den" hahaha :) U gotta love them! Väskan kostar 299:- och finns på Ginas hemsida

Nu sover killarna som ni kanske märker :) Kärleken och jag surfar på varsin dator, det är kärlek det ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar