fredag 4 februari 2011

seeeeeeg!

Precis moffsat i mig min lunch, blev rester från i onsdags, blomkålsmos med fetaostbiffar. Gött sa magen som innan sa kurr kurr hehe :)

Idag blev det inge BVC med tandsköterskan som skulle informera oss om tänder och sånt, hon vart sjuk, så antar att det kanske blir av nästa vecka istället. Sen med tanke på snön som faller från skyn är jag inte speciellt sugen på nån lång prommis heller...hmmm....leka inne idag också I guess?! Igår fick vi iof en liten prommis hem från Helenelund när vi hade handlat mat, på vägen dit regnade det så vi gömde oss på bussen :)

Ikväll blir det ingen träning för mig, jag och Nicklas har fått lite tid ihop denna vecka, och med tanke på att jag och pojkarna ska till mams å paps så kommer vi endast få söndagskvällen ihop sen. och gissar på att Nicklas kommer vara bakis då hehe :P länge sen han festade nu, stackarn, de kommer supa honom under bordet... moahahahaha ;) Jag hoppas han tänker till lite, eftersom han nu äter mkt mindre kolhydrater så kommer det säga BADA BING ganska fort! Har ju hört hur det gick för Gaby hehe ;)

Smygvägde mig på vågen idag hehe, orka vänta en dag till liksom!!! :P Nu väger jag 62,5 istället för 63,1 som jag gjorde för nästan exakt en vecka sen :) weeee får se om nått mer gram försvinner tills imorgon, annars är jag iaf nöjd med denna veckans viktnedgång :) Har ju som sagt inte så himla månha kilon jag vill bli av med, mest tajta till allt, så då är det nog mest hälsosamt att jag går ner ca 0,5 -1 kg per vecka. Eller vad tror ni?! Första målet var ju att väga 60kg tills den 1 Juni, då har jag dvs 2,5 kg kvar och ett par månader kvar också :)

Imorgon bitti är det dax för gymmet igen, 3 ggr denna vecka också blir det! Skönt! Vill ju få till 4 ggr men det är inte det lättaste....och hemmagym är sååååå trist! hehe

shit detta börjar verkligen bli en liten träningsblogg hehe....aja kanske inte gör nått :) jag skriver ju det jag tänker på, och just nu är det mkt träning, träning, träning som snurrar i huvudet mellan blöjbyterna och imse vime spindel ;)

aja, Dax för att lägga upp ett nytt middagsveckoschema för mig och kärleken. Dax att storhandla idag igen nämligen. Skoj, NOT!

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar