tisdag 8 februari 2011

Sunny tuesday! :)

godmorgon godmorgon!! Nu är jag piggare än vad jag var vid halv sju när kidsen ville vakna efter en mindre bra natt, totalt osammanhängande sömn för min del :/ blöööö. Plus att jag kom hem sent för att vara mig, efter elva!! hehe. Va lite uppe i varv efter träningen, inte konstigt eftersom jag tränade mellan 20.45 och 21.45. Men det va skönt. Första gången på hela mitt "nya liv" med kost och träning så kände jag att jag var för trött för att träna, hela kroppen sa neeeeeeeeeeej! Men jag drog på mig kläderna, gick ner, och efter 15 min på crosstrainern med grym musik i lurarna då började adrenalinet pumpa i mig! Var ensam tjej på gymmet också bara 4 grabbar där nere, och då måste man ju visa att tjejer också kan hehe :)

Är sugen på träning idag med faktiskt fast jag inte hade planerat det.....ska köra lite hemmagym när killarna sover innan min lunch, får se om det stillar mitt träningssug, annars smiter jag nog ner en timme ikväll igen när killarna somnat. Om Nicklas tycker det är ok dvs... :) Påtal om lunch,. så är jag sugen på den redan nu, rester från förrigår, fläskfile med fetaostbädd. MUMS och sen en sallad till det! Gött. Imorse lyxade jag till det med att ha brieost i min omelett! Gött gött var det!

Nää nu ska jag leka med kidsen sista 30 min innan de sen ska sussa en sväng...

Massa kramar till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar