torsdag 24 februari 2011

Bob oh beautiful Bob, shall you ever be mine?

Vad är det med mig egentligen? jag vill ha allt eller absout inget. Inget mellanting här inte. Och det jag vill ha allt av, det vill jag ha nu, gärna nyss, helst igår! hehe. Har ju redan avslöjat tatuerings planerna jag har...meeeen innan det är dax måste jag bara ta ett beslut om placering och motiv/text. Hade nästan helt bestämt mig för handleden, sidan av den...men sen sa Nicklas när jag frågade honom helhjärtat var han tyckte jag skulle ha en och vart jag inte skulle ha en, jobbigt nog sa han helst inte på handleden/underarmen. hmmm. Beslutet är mitt i slutändan såklart, och jag är inte helt knäckt eftersom jag har planer för både strax under nacken och vid revbenen. Men vill nog inte att min första tattoo ska vara vid revbenen, då syns den ju knappt!! :P

Men nog om det, tids nog vet jag exakt vart och vilken det ska vara :) Men det finns nått mer som jag gått och suktat efter, ganska länge faktiskt, men jag ångrar mig alltid och sen blir det aldrig av. Varför? för jag är en pussy, en stooooor pussy som är van med det jag har! haha, hårt sagt men sant tror jag....iaf...det jag vill, det överskriften står för "Bob oh beautiful Bob, shall you ever be mine?" Jag är sjukt sugen på att klippa av mitt slitna mamma hår! Jag vill ha en snygg lång bob....tror jag iaf hahahaha. VELIS!!! Iaf här är lite bilder på vad jag tycker är snyggt, och som jag hoppas/tror/vill ska klä mig?! Men har så svårt att se det själv då jag haft mitt långa hår i år och dar, skojjar inte de senaste 6-7åren, och då hade jag innan kanske bara lite längre än axellångt. Senast jag hade kortare än så ja då gick jag nog i sexan och klippte mig som Robyn. Och de var liiiiite för kort för min ansiktsform om man säger så ;)

Så frågan är: Do or dont? vad tycker ni mina kära vänner? Era åsikter väger tungt och kanske kan ni dra mig till frisören och sitta där med mig så jag inte kan säga "nää, behåll så mkt som går av längden..." I´ve said that tooo many times. Som om jag skulle förfrysa utan mitt långa hår, som om jag skulle gå naken utan det? En sak är säker vad jag skulle slippa....BLI SLITEN I HÅRET AV OLIVER!!!!!! hehe

Exempel:

Another+Magazine+David+Yurman+Host+Private+IJY1GDKB8WMl.jpg

Fina Kate Bosworth


jessica-alba-bob-hairstyle-.jpg

Skönheten Jessica Alba


Så vad säger ni......Ska jag våga? Först blir det en brunett bob Nina, och sen till sommaren slänger jag i lite slingor när håret blivit lite starkare än vad det är nu. Bra eller anus? haha :)


Puss på er

3 kommentarer:

  1. Jag säger KÖR KÖR min älskling!!!!! Du kommer passa magiskt bra i en bob :)

    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag håller med Nicklas där, du kommer passa sjukt snyggt i en bob! Alltså du har det rätta ansiktet för det, så våga! När ska jag hålla dig i handen? :) Sasha Juan i sollentun är ju duktiga, vi kan klippa oss samtidigt! Jag vill också ha förändring men vad?

    SvaraRadera
  3. gooo säger jag med! du kommer bli asasnygg! eller alltså du är ju redan det men du kommer vara supersnygg i bob med! :)
    puss

    SvaraRadera