tisdag 22 februari 2011

väskoman ja det är jag!

Sjukt sugen på att klicka hem denna. Men när jag vet att räkningen till Boråsbokhandel ska betalas, 720:- för EN bok, så tvekar jag....får vänta tills slutet av månaden känner jag, finns pengarna kvar så slår jag till. MEN då lär ju inte väskan finnas kvar?! Finns den kvar i butikerna? Någon? Lellie? :)

Från HM's webshop för 349:-. Vi såg den en snabbis jag och Gaby på VIP kvällen, och sjukt nog har jag faktiskt drömt om den. Ångrar att jag inte haffade den, de sålde som smör nämligen. Stor och rymlig, perfekt till sommaren.

åhhh alla dessa materiella ting man vill ha!!!!!! ;) är ju inte så dyr iaf....hehe

Och denna söta från Gina Tricot skulle jag inte tacka nej till :) Ynka 249:- CUTE!

eller denna söta tub halsduk! Gina Tricot för 99:-

En vit snygg skorta måste också inskaffas. Denna från Gina Tricot för 199:-.

Shoppingsugen? Jag? näää dååååå :P

Är btw helt beroende av Bruno Mars skiva, den går på repeat här hemma. Han är grym och han förtjänar sin berömmelse hoppas he´s here to stay!


Bye bye!

2 kommentarer:

  1. Jag ska hålla utkik efter den i Täby :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg väska och I looved klänningen! hehe kanske slutar med att både gaby du å jag går runt i likadan klänning i sommar haha ;P närå jag har inga pengar å shoppa för så den finns säkert inte när jag kan shoppa ändå... ;)

    varför nere? :/ puss på dig!

    SvaraRadera