tisdag 15 februari 2011

Min Spoliver har insjuknat han med :(

Vi som trodde det var på väg att vända, Lucas hade inte spytt på 2 dygn, han behöll det han åt och åt mer och mer.....idag var vi tillbaka i helvetet. Först kl ett i natt vaknade Oliver med bajsblöja och feber, 39,5.graders sådan :( Blev ensamen idag till en början, Nicklas åkte iväg till jobbet, morgonen började ok, men hade turen att mamma och pappa var lediga så de kom hit och hjälpte mig, och tack gode gud för det så här i efterhand. Lucas har börjat kräkas igen, och är lösare än lösast i magen :( Olivers feber har legat på över 39 hela dagen, toppade och låg på 40,2 när han skulle sova och fick sin sista alvedon. Mitt hjärta!!!! :( Så himla synd om de små. Så i natt får jag och Nicklas sova i olika sängar, en i vår säng med Oliver och en av oss i den uppblåsbara sängen med Lucas. Vågar inte ha dem sovandes själva om de ska kräkas och så :( Mina bebisar..... Önskar jag kunde göra dem friska omedelbums!!

Så framemot att träffa tjejerna imorgon, saknar ju dem!!! meeeeeeeeeeen kan inte lämna Nicklas själv med dessa sjuklingar. Och skönt nog kan han stanna hemma imorgon från jobbet så vi kan pyssla om våra små så de blir friska och glada. Iof är de glada till och från, våra små mirakel, de skiner tom som små solar fast de har högfeber och magsjuka!! Sanna änglar! <3

Ang. sockersug var det nog inge vidare att jag åt de där enstaka godisarna i helgen....idag har jag mellan varven stått och suktat ner mot matbutiken här i Silverdal och sett en saftig kladdkaka med grädde framför mig mmmmmm, chocklad chocklad chocklad....hehe kommer nog drömma att jag badar i chocklad i natt :) GIVE MEEEEEE!! But NO. Heeeeeell NO ;) Men chocklad blir man inte fit inför sommaren, och det är ju det jag vill. Så kanske kan jag bada i chocklad i höst, på vinter behöver man inte vara lika fit hehe ;) sköja, men såklart jag ska unna mig det ibland, annars är inte livet värt att levas. Godsaker hör till, men inte just nu i mitt liv bara. Disciplin måste utövas ibland för att se var man tål, och hittills är jag nöjd med mig själv måste jag säga :) Go Go Go, vill man kan man eller hur? :)

well well, får väl se när jag lyckas träna igen denna vecka, blir antagligen nån sen kväll i veckan och sen på lördag och söndag morgon, *hoppas hoppas* me wants to and me needs it. Har ju bara tränat en gång hittills. Iof är det Bara tisdag idag ;)

Hoppas pojkarna mår bättre tills på fredag också så jag som planerat kan gå på Maddes middag, vore sååååå himla kul jue :)

nää nu ska jag pussa på min man innan vi måste spendera natten ifrån varann ;)

Kram på er alla där ute!

1 kommentar:

  1. Stackars pojkarna... My heart goes out to them <3 saknar dig sötaste! Håller tummarna för att sötnosarna är friska på fre så vi kan ses hos Madde. :)
    Puss&kram på dig

    SvaraRadera