tisdag 1 februari 2011

tränings + kost uppdatering :)

Jaha så hur går det för mig egentligen? ;) mkt bra tycker jag faktiskt! Förra veckan höll jag nästan hela tränings schemat, skippade söndagsmorgon träningen då jag gav Nicklas en sovmorgon och sen fick vi gäster... men men så kan det bli men blev totalt 3 pass på gymmet och 1 pass hemma så det känns ok :) Kosten har jag hållt, men dock ätit en hamburgare utan bröd på Max, ska tydligen vara "helt ok" lika så men Hot wingsen på mc donalds, meeeen är ju såklart inte optimalt att äta massa av då man aldrig vet exakt vad som finns i hamburgaren... men men nöden hade ingen lag när vi var på resande fot och stressade! Måtten har ändrats liiiite, mest rumpan denna vecka. Ja och hur blev det med mitt mål på vågen då? hehe så jäkla löjlig att ha ett vågmål, meeeen efter en vecka där jag typ stod still så ville jag ju att det skulle hända nått. Mitt mål va 63 nånting när jag förra veckan vägde 64,1 på lördagen. And I made it!! :) På vågen i lördags stod det 63,1!!!!!! weeeee vilken jäkla kick man får av att det faktiskt funkar, att det är värt det! Shit jag som trodde mitt mål på 57-58 skulle bli AS svårt och kanske skulle nöja mig med 60kg fram till §den 1 juni. Men hey, nu har jag bara fått blodad tand att klara av idealet ;) dvs nå 57-58kg. Men det menar jag att jag ska ha en fit kropp MED muskler, inte nått nerbantat skelett! Ursh och fy, size zero ain´t for me! ;)

Blev ingen hemma träning idag, dock prommis både igår och idag. Var nämligen tvungen att bege mig till Kista med kidsenför att besöka Swedbank för att få en ny bankdosa.......mmmm för min är puts väck....alltså jag fattar inte vart den kan vara?! Vi har leta runt i hela lyan, och den är helt borta!!! aja, den var ganska gammal och sliten...men ändå...den funka jue!! och 250kr för en ny var sisådär kul att betala. Det kostar att vara klantig och glömsk! och behöver ju en för att kunna pay the bills! Köpte även kosttillskott för hår, hud och naglar. Fått nog av mitt livlösa hår efter amningen. Så håll tummarna att det hjälper nått. Skiten kosta 280kr!!! haha, skit å skit, BRA skit hoppas jag! ;)

Nicklas ska jobba över en stund efter jobbet idag, men sen när twinsen har somnat, DÅ ska mamsen träna ;) vet nämligen att jag endast kommer hinna träna idag, kanske torsdag, en snabbis fredag kväll och sen lördag morgon. Lördag + Söndag är jag hos päronen och hälsar på. Pappa fyller och det måste firas, plus att Nicklas ska ha sin första grabbkväll hemma i lyan :) Och konstigt nog vill han inte ha mig och pojkarna här!?!?! määäärkligt ;)

welli well nu ska jag betala räkningar med min nya fina bankdosa :)

Kramis

1 kommentar:

  1. Testa Priorin annars. Kostar visserligen 399 kr, men det är det värt! Puss

    SvaraRadera