fredag 11 februari 2011

ehmm URSÄKTA?!

Näää detta har jag inte tid med i mitt nu så duktiga tränings och kost liv, jag har för fasiken ett mål, och jag vill inte ha onödiga käppar i vägen. Jag vägde mig i morse, och var nästan beredd på att jag skulle väga lite mkt, är ju nu inne på v. 6 och inser att snart börjar vågen stå stilla ett tag, Im fine with that. MEN jag är absolut inte fine med att när jag tränat bra och ätit bra GÅTT UPP ett halvt kilo. why oh why? och sen slog det mig.....de där jäkla hår tabletterna, vad innehåller de egentligen? och jag hade rätt, jag har hittat boven i dramat, de innehåller 300 mg oljäst, ÖLJÄST!!!, så istället för att ta två jäkla små piller per dag hade jag kunnat svulla i mig bröd!! Öl är som bröd, speciellt jästet i ölen.....va feeeen. Så nu får de pillrena vänta! När jag gått ner mer kan jag kosta på mig att gå upp några gram i hopp om att få bättre hårsvall igen, men just nu HELL NO! haha Nicklas skrattar åt mig, säkert ni med. Men if im gonna do this Im gonna do it right! Så nu slutar jag med dem, och slänger ner mig själv på gymmet i eftermiddag och imorgon bitti. så borde jag vara back on track till nästa vecka igen :)

NU ska killarna somna om igen en stund. Och duktiga Oliver har ju också börjat somna in av sig själv nu!! *stolt* Inge mer vaggande för stora killen *peppar peppar* :)

Hörs senare sen!

Kram

1 kommentar:

  1. du har väl lagt in i beräkningen att dina muskler också väger? Så nu när du tränar mkt så kommer du bygga mer muskler också vilket kan medföra att du kanske går upp lite?

    SvaraRadera