torsdag 3 februari 2011

Feber åhh denna sablans feeeeeber

Stackars Oliver har fått feber IGEN, han hade det igår kväll, och sedan i natt igen :( Pluttisen!! Mammans lilla korv mår inge bra och det gör ont i hjärtat samtidigt som det gör dagarna till pest och pina då han är kinkigare än kinkigast och när Lucas märker att Oliver är kinkig och att får vara i mammas famn hela tiden, ja vad händer då? jooo han börjar gnälla och gråta också, för han vill ju också mysa då....ont cirkel dvs. meeeeeeen snart är det väl över för denna gång, Januari månad var crap när det kommer till sjukdomar, jag hoppas Februari slutar bättre än vad den börjat.

Blev lite shopping igår på VIP kvällen på H&M tillsammans med Gaby. MEN vi höll oss borta från vin och snittar, tom vitaminvattnet trots torrare munnar än Sahara. Blev inget i påsen från Elin Klings kollektion, inget kändes hundra, men man fick ju 20% på hela sortimentet så en super söt klänning + jacka blev mina, + lite smått å gott till kidsen. De växer ju så det knakar!

Fin fina klarblåa klänningen för ynka 199:-. Me likie :)

Jackan får jag fota senare och visa, finns icke på nätet dessvärre. Men den är iaf kort, beige A-formad med söta detaljer. Pretty pretty :)

Boysen fick:

+ Pyjamaser och strumpor :) Sen blev det en present till papsen också som fyllde år igår. Jag och pojkarna ska till Nykvarn på lördag för att fira honom och sova kvar. Mys! :)

Ikväll när Nicklas kommit hem från jobbet är det dax för träning igen! Taggad som feeen måste jag erkänna hehe :) *knasboll*

Nää nu är det dax för gröt!

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar