lördag 12 februari 2011

uppe innan tuppen!

Här hemma har vi varit vakna sen halv sex, nu försöker jag få de små att somna om så jag kan gå ner och träna :) Har låtit Nicklas sova nu på morgonen eftersom han är en ängel och låter mig gå ut ikväll och tar pojkarna själv, och att jag skulle få sova imorgon sa han, så då kände jag i morse att det inte är mer än rät att han också får sova ut lite efter en lång vecka....eller sova ut och sova ut, sova liiiite längre iaf! Han fick en ordentlig sovmorgon förra helgen då han sov till tolv när vi var i Nykvarn. Det skulle inte jag tacka nej till att få göra :) Men jag känner mig själv, kommer vakna senast 9 eller 10 av att familjen är uppe och busar imorgon.

Vägde mig i morse igen, efter att igår inte tagit mina 2 hårtabletter med öljäst i....för jag vet och förstår att man kan stanna i vikt, kanske gå upp lite när man bygger muskler, no problem, men mer vanlig att man stannar i vikt, för det är inte så jag bygger bodybuilder muskler hehe. Och jag vet inte om jag hade/har rätt ang tabletterna, men har fortsatt allt annat som vanligt, tränade ett pass igår, ätit som vanligt och vips så hade jag utan öljäst tabletter gått ner ett halv kilo, så nu ligger jag på 62,5kg igen. Märkligt....

Nu ligger både Oliver och Lucas i sina egna sängar och försöker somna om, HELT av sig själva...åhh så stora de börjar bli :) Hela dagen igår somnade Oliver av sig själv i sängen. Mamma gav napp och snutte och sa "sov gott!" och gick ut ur rummet. Ibland får man gå in en extra gång och ge napp igen som han lite oroligt spottat ut, men annars går det galant! Trodde jag aldrig :)
Mina fina gossar <3


Jag hoppas på lite solsken idag så vi kan ta en långprommis hela familjen innan jag ska börja göra mig fin för kvällen och bege mig mot Malin. Ja för nu är dagen kommer, tjejkvällen med singstar och utgång är här!!! Som vi längtat, just like in the old days at my place! Lovely!! Ska bli så jäkla kuuuuuul!!! hehe

well well, dax att dra på sig träningskläderna, dubbelkolla att de små sover och säga till Nicklas att han nu måste ha lite koll på babymonitorn och inte sova som en björn i ide som han annars gör haha :) Min sömntuta!

Ha en fantastisk lördag. Carpe diem! <3

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar