torsdag 10 februari 2011

sova vad är det för nått?

Igår kväll var jag AP trött så jag lät mig själv skippa träningen eftersom jag hade tränat ett extra pass på tisdagen, så för att hinna med 4 pass denna vecka så hoppas jag att jag får till ett imorgon direkt när Nicklas kommer hem från jobbet. Vore gött! Men iaf, igår....så sjuuuukt trött la mig strax efter nio och däckade...zzzzzzzz säger jag bara, men fick dock inte sova så djupt som jag hade hoppats, va totalt uppe 10 ggr i natt och gav napp å klappa på rumpan. Barn, jag älskar er, men jag älskar också att få den sömn jag behöver!!! hehe så snälla snälla snälla låt mamsen sova lite taaaaack!! Va helt väck i morse, försökte somna om men det slutade i att jag slösurfade lite och sen låg och blundade i 30 min utan resultat. Att det ska vara så svårt att somna om?! Prinsarna sov i 1,5 timme, så det hade ju varit optimalt att få igen den tiden själv också, men icke sa nicke!

Har ju skrivit här en gång att jag smider lite planer, men sen inge mer om det. Tills jag idag läste på Gabys blogg att hon suktar efter tatueringar och sitter och kollar in samma sida som jag på nätet om dem hehe oddsen?? sjukt kul iaf, nu kan vi ju smida planer tillsammans Gabsan och gå dit och pina oss tillsammans?! :) Tycker jag låter fin fint, försökte få med mig Nicklas, men han verkar inte redo för det hehe. Men jag har ju typ 4 olika texter/motiv jag vill ha och 3 olika ställen haha, så måste besluta mig för vilken jag ska satsa på nu ;) men en tattoo ska det bli och jag tippar att den är gjord innan sommaren iaf :)

Är inne på nån text precis under nacken, svalor eller text på handleden, eller nått hjärtliknande text på yttresidan av underarmen......ja det finns mkt fint man kan göra :)

Känner mig lite låg idag faktiskt.....va länge sen sist. Tror mkt har att göra med att jag är så grymt trött!! Men på söndag ska Nicklas ta natten och morgonen så då ska jag soooooooovaaaaaa!!! Åh så underbart!! Ska bli skönt, speciellt efter våran efterlängtade tjejkväll på lördag! :) Fen va skoj vi ska ha!!! Men frågan är....vad ska man ha på sig? hehe

Idag till lunch blir det lite fläskkotlett rester från veckan, bea till det och lite sallad. Mumsit!
Till middag vet jag fasiken vad jag ska firra, bara jag som ska äta så det är lite trist, Nicklas är på jobb middag nämligen.....hmmmm, kanske bara blir en omelett :) Nått jag gått och blivit en mästare på ska ni veta hehe

Ha en fin torsdag alla underbara människor som läser min blogg :O)

Puss Å kram

1 kommentar:

  1. jag känner mig också låg! Är vi synkade? Men jag känner nog mer självkritisk än låg...well det ska väl gå över så småningom i hope!

    Men klart vi kan tatuera oss tillsammans! Jag gör gärna det hos Alex isåntfall, han jobbar på house of pain (uuuurrrrkkkk...) på söder.

    SvaraRadera