tisdag 28 augusti 2012

Chest/Abs LiveFit

Go kväll eller natt ;)

Blev ett sent pass på gymmet ikväll. Bröst och mage + 20 min cardio stod på schemat. Slutade med att bli ett bra pass fast det började segt med ett tomt iskallt gym (långärmat på!) och riktigt tung i armarna var jag efter både söndagens axel-pass och gårdagens rygg-pass. Mina muskler behöver en vilodag. Men eftersom det blir en vilodag på torsdag eftersom jag och älsklingen ska gå på Coldplay så känns det som att jag vill träna imorgon....hmpf...får se hur musklerna känns imorgon. Återhämtning är ju viktigt. Och är ju trots allt inne på 6e dagen i rad som jag tränar....va? verkligen? ooops hehe, det går fort när man har roligt! ;)

Blev endast lite kvälls chokladpudding(Casein) efter träningen idag. Skippade whey då jag var klar så himla sent. Igår kväll körde jag 50/50. Halv whey shake och en halv skål med casein strax efter. (Var så sugen på det hehe)

åhhh jag bara älskar flow:et jag är i just nu rent träningsmässigt. Hoppas det håller för evigt *önskedröm* men jag njuter till fullo och väntar (tålamodigt) på resultat hehe. Detta jäkla tålamod. Om det är 100% sant att jag lider av beslutsångest i livet så är det lika självklart att jag saknar tålamod. haha. Men jag är envis så det kompenserar lite iaf ;)

Hoppas ni alla fått en bra start på veckan, och gör det bästa utav den. Jag njuter av träning och familjeliv, och lider lite på arbetstid då timmarna inte riktigt räcker till just nu.... gaaaaah! aja, det LÖÖÖÖÖÖSER SIG. Det vet jag. Men hatar att känna att jag ligger, efter thats all!

Snart fyller man år också, eller mja det närmar sig iaf. Kanske ska knåpa ihop en önskelista här? Så sm mina bästisar varit så bra på att göra tidigare. Underlättar ju så mkt :) Ja men det lägger jag till i min vardaghög med "Ska göra" ;) Blir nog bra, ska försöka göra den klar inom 2 v iaf. Deadlines är bra, deadlines gillar vi!

Puss på er och glöm inte att ni är unika, värdefulla och underbara :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar