fredag 27 januari 2012

ÄNTLIGEN FREDAG!

Jag är trött som en gru, fryser på kontoret, vill hem och ha fredagsmysigt och inte sitta här på jobbet och uggla!!! :P

Har idag bestämt mig att nu får jag ta me fasiken vara frisk, är fortfarande lite hostig till och från, men inget annat är sjukligt med mig så imorgon ska jag ÄNTLIGEN träna igen. weeehoooo :) Kommer säkert vara pissjobbigt haha, men I´ve missed it, och fit det blir man inte av att sitta hemma sjuk i soffan och ät allt man har hemma ;)

Precis haft lunch, blev en ihopplockad sallad från Ica salladsbaren, Räk & kräftsallad med avokado, keso och ett ägg. Mkt gött! :) Nyttigt värre va? det behövdes, igår tryckte jag i mig en halv chokladkaka 86% choklad hahaha, Om jag tappat motivationen med bra kost och träning efter över en vecka utan träning och efter en helg med godis ätande? OH JA! men va fen, en vände nere på botten gör att man får möjligheten att klättra upp igen och ta nya tag! :)

Påtal om nya tag, jag tror jag kommer sätta upp lite utmaningar för mig själv. Första är Vårruset, springa ett 5 kms lopp. Några som vill joina så anmäler vi oss som en grupp?! :) Jag har alltid sagt och kanske lite intalat mig själv att springa lopp är INTE min grej och något jag ALDRIG kommer att göra. Men what the heck, just därför ska jag nu göra det :) så who´s with me? En halv mil i friska luften pallar vi allt ;) Så får man en picknick korg efteråt om man är ett gäng! Om ingen är med så springer jag själv, men såklart mkt roligare om vi är ett team, och vet ni vad, man kan springa, jogga, eller gå, vilket man vill eller 50/50 :)

Let me know om ni är sugna! :) 29-30/ är datumet iaf. Såg ett lopp i April också...på 6 km, kanske vore nått också. Måste man jobba på lite hårdare medkondisen nu i början av feb och mars ;) hmmm tåls att tänkas på!




Motivationen i botten men hey PEPP PEPP PEPP!! Att göra saker man inte trodde man kunde är motiverande! Så Nina, Lets do this!! Klarar vi detta så hey, Tjejmilen nästa ;) *gulp* hehe

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar