torsdag 12 januari 2012

Redan torsdag!!!

God morgon!

Är på plats på jobbet sen länge och tutar och kör! Precis fyllt på med en flaska bubbelvatten ( tack jobbet för kolsyremaskinen) och en stor kopp grönt mint te (En av favoriterna). Gott och nyttigt! Här har ni min mat planering för dagen:

Frukost: 2 stekta ägg + halv dl kvarg med massa massa kanel som "efterrätt" sjukt gott enligt mig ;)

Lunch: matlåda med köttfärsbiffar i gräddsås med baby spenat och avokado sallad. Nomnom ;)

Middag: bra fråga Nina då du inte tog fram nått i frysen.... Doh!! :/ Tillbehör blir nog iaf ris till grabbarna och blomkålsris till mig :)

Aja har ändå lite lunchärenden jag måste fixa idag så då får jag köpa lite kött att tillaga nått på... Eller om jag hinner tina kyckling hemma sen... Hmm Nää tar nog kyckling imorgon och nått annat idag!

Första delmålet för mitt fitness år 2012 blir den 17e Mars, eller veckan innan kanske :) den 10e. 17e gifter sig Madde och Tomas i Tyresö kyrka. Och pris vid delmålet är att köpa en ny din klänning om jag lyckas, annars får jag ha på mig nått gammalt! Bra morot! För vem vill inte handla nya fina kläder :)

Målet är som sist att landa på 60 kg igen. Ligger nu på 61,8kg efter sista invägningen. Och det känns i kläderna. I like it! Trivs så mkt bättre i denna vikt än den som jag lätt hamnar på om jag "slackar" dvs 65-67kg. Denna gång har jag faktiskt tagit "före bilder" så kanske får ni se dem senare när jag går i mål :)

Ha en grym dag! Jag hoppas jag får leka med fina Gaby ikväll!

Puss på er

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar