lördag 21 januari 2012

Stora killar....



Kanske inte är så konstigt att jag inte hinner med eller att jag tycker att mina barn växer rätt så fort....De har ju verkligen gått så fort och det växer så det knakar och man hinner VERKLIGEN inte med. Har ni varit så där små ?? har vi legat på sjukhus i 1 månad? Har vi redan firat en ett årsdag och snart kommer en 2 års dag? Har vi redan hunnit med två jular? Har ni redan gått en hel termin på dagis och är inne på er andra? Har jag jobbar i över 6 månader redan? Herregud....snart åker ni moppe och dricker folköl och är stora killar och jag är.....gråhårig, rynkig och en gammaltant!! haha ;) 

Nää då innan det händer ska vi hinna med mycket :) Börja prata ordentligt, börja med nån hobby, börja första klass, och massa massa mer :) Plus så ska ju jag och pappa hinna gifta oss också innan vi blir gamla, gråhåriga och rynkiga haha ;) 

Nää nu får min familj ta och vakna. Vill sova middag jag med, men blev för uppe i varv av att plocka undan lunch och diskmaskin och fixa med tvätten! Nu skulle jag kunna somna, men de vaknar ju när som helst nu...DOH! :/

En kopp till te kanske (Ninas hals: "Ja TACK!" )

Puss på er! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar