tisdag 31 januari 2012

Sleepless in Silverdal

God morgon!

Sitter nu på bussen till jobbet, Lucas har jag lämnat på dagis och mormor vabbar för första gången idag. Tack världens finaste mamma för att ni erbjuder er och ställer upp så mkt!! :)

Träningen i morse kunde jag glömma, har inte sovit mkt i natt, speciellt inte i streck. Oliver har sovit mellan oss, tvärsöver kuddarna och kickat mig i ansiktet och på halsen. Nöjd?! Nej! Men att väcka honom när han äntligen somnat in efter massa bök timmen innan mitt i natten....det gör jag bara inte! Så när träningsklockan ringde fick mitt sunda förnuft bestämma. 1 tim extra sömn var guldvärd! Klokt val Nina! :) Men det betyder att NTC-passet ska göras ikväll, och passar bra ändå... Ska slänga ner Nicklas på gymmets öppna hus och då kan jag träna hemma medans. Åh måste förbi Rusta och köpa mina hantlar asap! Blir så mkt bättre då juuuu :)

Ny dag, nya tag! Idag blev jag proppmätt på mina 2 stekta ägg i mkt smör till frulle, vissa mornar är det en fis i rymden som inte alls räcker... Lustigt det där ;)

Notera "Mr.Egg-head" hehe. Vitaminerna togs i vanlig ordning också såklart! :)

Aja, ha en grym dag, nu är jag på buss nr 2 och ska sminka mig tänkte jag. This tired old face needs some help ;)

Puss på er! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar