onsdag 11 januari 2012

The Nike blast!


Jag håller tummarna så att det gör ont, en fågel viskade i mitt öra idag nämligen:
"Nina, vill du gå på Nike blast?"
Och denna fågel hade gratisbiljetter förra året.....kan jag ha sån tur att hon har det i år igen och att jag får äran att följa med henne på detta grymma 2 dagars event med massa olika träningspass och föreläsningar???!!
åhhh jag VILL!! :) *håller tummar och tår*

Gör gärna ni också det för min skull!!! :) VORE SÅ GRYMT!!! För dessvärre har jag inte lyxen att ha råd att lägga 2500:- för att gå annars :( buuhuuu.

welli welli. ska gå och sussa strax...Men update om dagen: Blev träning idag 4 km löpning med grymt tunga ben och sedan lite plankan här hemma. Idag? Tänker ni...på hennes vilodag?! hehe, jaaaa för jag kommer nämligen styra om i planeringen imorgon eller fredag och träffa Gaby istället för att träna då, och jag tror inte på att skjuta upp träning som man vet att man kommer missa, utan man tar tjuren vid hornen och ser att man gör den här och nu istället! Blev en mildare version, men it still counts! :)

näää nu sova! Sömnen är sjukt viktig NINA! ;) upp igen kl 04.50 imorgon. yay, undra vad jag glömmer på bussen imorgon? Vänsterbenet kanske som kommer vara såååå tungt av all träning haha :)

Sov gott fina vänner! Och drick vatten Leslie ;) hehe och ta era vitaminer! Jag tar en Multitablett för kvinnor och sedan 3 stycken Omega3 pills, varken mer eller mindre. Omega3 är bra skit, för seriöst, vem äter annars fet fisk 3 ggr i veckan? Inte ja iaf. En lax åker nog ner i veckan, eller två, en middag och sen matlåda dagen efter. men thats it. Och det är på en bra vecka ;)

nu spårar jag iväg här igen. aja, lite kvälls pepp inför en ny dag imorgon kanske? :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar