söndag 22 januari 2012

Vill inte vara sjuk :(

Söndagkvällen är här, måndag och ny vecka börjar imorgon. Och jag mår piss! :( Jag måste verkligen jobba då jag har mkt att jobba ikapp efter förra veckans vabbande. Nicklas kommer vabba imorgon, och jag måste förmodligen göra det på tisdag, och missa mkt viktiga saker på jobbet :/ men men, what to do?! Mina barn går före allt!! ;)

Värsta med att själv vara sjuk är att när jag är sjuk så äter jag dubbelt så mkt haha, antagligen för att min kropp behöver det. Men det är helt sjukt. Alla andra berättar att de knappt får i sig mat när de är sjuka, mitt problem är att hålla maten borta från mig haha ;) Och plus att man inte kan träna, aja tillbaka några steg i planen men men. Nu är det viktigaste att bli frisk och överleva jobbdagen imorgon ;) den blir dock inte lång då jag både lämnar och hämtar Oliver på dagis som nu mår mkt bättre :) skönt! Bara lillfisen Lucas som ska bli frisk nu också! Och jag och Nicklas förstås ;)

Provbakade ur LCHF bakboken "Bakglädje med LCHF", blev Sommarkaka som vi gjorde. Och det var helt ok faktiskt :) lägger upp receptet i ett eget inlägg!

Nää nu blir det en kopp blåbärste sen sängen!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar