tisdag 24 januari 2012

Saknar gymmet....

Go kväll!

Jag saknar gymmet, jag saknar att pusha mig själv och bli peppad, jag saknar att känna mig duktig, jag saknar träningsvärken, jag saknar känslan av att min kropp får jobba och må bra!! :( Är fortfarande sjuker och hostar på rätt bra, men ingen feber eller förkylning i övrigt, så jag ger det nån dag eller två till sen blir det någon form av lättare träning för att komma igång igen...det här håller inte! Jo en till anledning att jag saknar att smita ner till gymmet på kvällen....DET ÄR HELT VÄRDELÖSA PROGRAM PÅ TV!!!! Idag är det väl helt ok, massa serier på femman, men i övrigt, i det stora hela, vardagskvällar som helger...vad händer med tv-världen? boooooriiiing!!! + att om jag fortsätter äta så mkt som jag gör utan att träna så kommer jag snart rulla fram haha :)

welli welli, lika bra är väl det att det är dåliga program på tv för då kan man jobba lite istället. YAY, har ju en hel del att ta ikapp om man säger så. Jobbdagen imorgon kommer ju inte ske på kontoret så missa "vanlig" jobb tid då, iiiiinge bra. Men som de ser ut nu *peppar peppar* så kommer Lucas kunna gå på dagis imorgon! :) No more vab skulle det betyda! oh herre min skapare säg att det är sanning för denna gång!! pretty pleeeeease!! :)

Nää en kopp grönt te kanske? och jobba lite? och drömma om svettiga pass på gymmet. hehe behöver tagga till igen! Skönt att känna att viljan finns i hjärnan iaf :)

Puss på er och ha en mysig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar