måndag 9 januari 2012

Ursäkter i livet..

Jag kan inte, jag hinner inte, jag orkar inte....mm mm ursäkterna kan vara många, Jag gillar att se på Biggest loser, inte för att jag vägen 200kg och har massa och gå ner i vikt, utan jag gillar att kolla och bli imponerad, inspirerad. Vilka människor! De går igenom många faser i sin resa i att ändra sina liv, mkt är känslomässigt baserat, varför folk låtit sig bli så stora, slutat vårda sin kropp! Men vilka resultat man kan uppnå med en vilja av stål, när man gett sig F-A-N på att det ska gå. De är klara med sina forna jag och vill skapa ett nytt, hälsosammare och längre liv. Se finalisterna i Biggest Loser säsong 11 som går på Kanal5 nu i Sverige.





Nu har jag druckit upp mitt gröna vanilj te, ätit 2 skivor brieost (Älskar LCHF-kost!!! hehe) och är nu tröttmössa. Natti natti, sängen kallar. Hoppas jag får med mig mitt hjärta :)

ps. känner mig som en "slacker" som inte tränar ikväll...så van att träna på kvällarna, MEN jag tränade ju imorse hehe, så jag är fääääärdig! :) Men blir påt igen imorgon....kanske ett ben styrkepass? maybe perhaps, time will tell. Lite cykel som uppvärmning också tror jag, bra för rumpestumpen ;)

natti natti var det ja ;)

1 kommentar:

  1. Alltså jag har träningsvärk så att det räcker och blir över! Men jag ska träna ikväll igen :D

    SvaraRadera