lördag 21 januari 2012

Host host...

Hej på er alla fina!

Detta har varit en tung vecka helt klart, sjuka kids, besök hos akuten med Oliver, en sjukare Lucas med 40, 3 graders feber, besök hos vårdcentralen med honom, jobba endast varannan dag, komma efter på jobbet, sova dåligt på nätterna pga att kidsen sover dåligt, och nu till råga på allt så har jag blivit smittad och är sjuk :( Hostar ut lungorna och fryser och svettas om vartannat! Fick iaf sovmorgon imorse. Tack baby!!! :)

Träningen denna vecka kan jag skriva ut redan nu då nån träning nu i helgen blir det ej eftersom jag är en sikko :(


Måndag: Kvälls löpning 4-5km + Mage/rygg - Blev en vilodag
Tisdag: Vila - Löpning 4km + Mage/rygg
Onsdag: Cykel 20 min + Styrka ben - Nike Traning Club App pass på 30min hemma (Funktionell träning för hela kroppen)
Torsdag: Löpning/PW 3-4 km + mage/rygg (Morgonpass?!) - Roddmaskin 10 min + cykel 30 min + lite armar (kvällen)
Fredag: Vila - Vila + 1 timmes prommis hem från vårdcentralen med vagnen
Lördag: Crosstrainer 10 min + styrka armar - Sjuk :(
Söndag: Gärna en tidig morgon PW iaf :) - Sjuk :(


I grönt så ser ni slutresultatet som vanligt, håller mig inte riktigt till planen, och denna vecka har varit tung som sagt men trötthet och förmodligen känt i kroppen att jag börjat bli sjuk men inte lyssnat riktigt... Men nu är jag iaf sjuk, var nog rätt svårt att undgå så båda barnen är sjuka, tom äter pencillin och Nicklas har klagat på halsont....så det var nog min tur. Buuhuuu :( Hoppas det går över fort!! Ska ta en kopp te nu och hosta ut en lunga till hehe. Ikväll blir det hemmamys på hög nivå, Nicklas skulle ju egentligen ha herrmiddag här hemma, men den blev ju inställd, sen skulle de vara hos nån av de andra grabbarna istället, men eftersom jag är sjuk nu så stannar han hemma. En sann ängel är han! *love you*

Träningsplan för nästa vecka får jag vänta med, då jag inte vet när jag blivit frisk... aja, bara kurera sig, tycka synd om sig själv och så är man nog på fötter snart igen. Blir nog en hyrfilm ikväll tror jag :)

Lunchen idag blev ett hopkok av det som fanns hemma: Pangasiusfilér i ugn med citron och dillsmör, vitsås med ägg till. Jag åt kokt vitkål till (rester och ingen ork att göra blomkålsris) och grabbarna åt ris till. Enkelt och gott. Nu måste vi storhandla och fylla frysen! Blir Oliver och Nicklas uppgift senare idag ;)

Ha en mysig helg, btw tur att vi sköt upp våran tjejbiokväll till nästa söndag så att jag inte hade missat den imorgon :) Då blir det Mission Impossible!! Ser jag fram emot! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar