måndag 16 januari 2012

Feeder?

Nu har kvällen börjat lida mot sitt slut, eller kvällen tillsammans som en familj :) Twinsen har vi fått i säng, verkar som de somnar in gott ikväll, och fort, trots hostan som jag hör stör dem :( Nu har även lille Lucas insjuknat och båda fick Alvedon nu på kvällen då febern stigit till 39,2. Mammas fina prinsar! Jag kan vara sjuk istället för er!! Inge kul att se att ni mår dåligt jue :( Hoppas ni blir friska fort!!!

Mommy loves you
Nu sitter jag här i soffan, sjukt seg, åh så tråkig start på veckan. Överväger seriöst att byta vilodag från imorgon till idag och köra löpningen imorgonkväll istället....är verkligen helt MATT! Sockerkoma perhaps? :P Ska suga på karamellen lite till, kanske bara gå ner och köra nått enkelt istället? eller? åh velpanna Nina. Är helt enkelt inte det minst taggad eller sugen. Men det är aldrig någon ursäkt, men just när jag ska springa så gillar jag känna att jag är lite på G. Och inte som en urvriden trasa som går ner till gymmet som en hund med svansen mellan benen. hehe ;) för lite så skulle det vara faktiskt om jag gick ner. For the hell of it. Är just nu mkt mer sugen på att ta en stor kopp te och sitta och mysa med min kärlek framför tvn ;)

Ja just det, Feeder var det ja. Jag kanske är en feeder? haha, stackars Nicklas fick en "ätar" dag idag med (han försöker endast äta godis/bakverk 1 gång i veckan nu) Han kom hem från jobbet och såg min Tigerkaka, och fick höra om mina synder (dra vägledning NINA!!!hehe) och åt såklart av mitt bakverk. Gott var det också tydligen ;) sen slank det ner lite mer gott, och sen så ville han ha godis. Men det hade ju jag ätit upp haha. Tur var väl det! Shit vilken tur att jag tar tag i min godisdjävul för det mesta, annars hade vi kvalat till nästa års deltagande till Biggest Loser. GARANTERAT! Det bor små tjockisar i oss båda två. Men de ska fortsätta bo där inne tycker jag. Ingen mår bra av att vara för överviktig. Speciellt inte våra barn som vill kunna leka och busa med sina föräldrar :)

Nu måste jag kissa, sen bestämma mig om jag tar en vilodag eller inte och sen pussa på min fina man! :)

Ha en grym måndag kväll och hoppas er vecka blir bra på alla sätt och vis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar