måndag 16 januari 2012

Choklad är gott!



Fick smakprover på detta blandade protein av vassle och äggprotein, "System Protein 80" i smaken choklad.
Helst vill man ha endast vassleprotein, eller iaf jag, men provade denna då jag fick några smakprov och gott var det tycker jag. Som flytande chokladpudding typ hehe! :) så gillar man choklad så är detta någonting för er!
Bra kvälls och mellis protein om inte annat, pga den långsamma sammansättningen. Finns på sportkost.se från 259kr för 700g.

Det var från denna sida som jag fyndade Celsius för 16kr burken inkl. pant! :) Nu ligger de på 18kr burken, vilket fortfarande är billigt! :) Såg igår att Ica Maxi i Häggvik ÄNTLIGEN tagit in dem (mailat dem om det hehe) och de tar 19.90 exkl. pant så 21kr per burk. Helt ok det med om man inte ska ha så många. Förhoppningsvis kör det något mängderbjudande sen, eller så är det ju bara fråga vad man kan få en platta(24st) för ;)


Nää nu ska jag räkna ner minuterna innan mina boys vaknar upp! :)

Puss på er!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar