måndag 9 januari 2012

Ny vecka nya tag - Motivation Monday!!

Hej fina vänner!

Det är måndag, segt och förjäkligt som vanligt! Men hey ny vecka nya tag, vi får se det så. En måndag är som ett nytt år igen, nya löften och kanske nya mål. Delmål är super att ha, vad är det som säger att man inte kan ha veckomål? :)

Blev ingen träning igår kväll, för att jag inte orka?! Nää faktiskt inte, livet kom ivägen och musten gick ur mig. Ingen ide att ens försöka få till träningen då. Men som sagt måndag idag, ny vecka att sätta tänderna i. Hur ser era planer ut denna vecka? Jag kickade igång veckan med Pw/löpning 5 km i morse kl 05.00. SÅ DÄR JA, NINA!! ;) När man börjar så starkt så kan det bara bli en bra vecka känner jag! Men alla kanske inte har samma järnvilja som jag denna måndag, vissa kanske är starka på en onsdag eller fredag, alla är vi olika, och jag är olika från vecka till vecka :) Men idag är jag konstigt nog full av pepp efter en helg utan träning, så jag är en god kvinna och delar med mig av min pepp till er under lunchen! Så här har vi lite måndags pepp och kloka ord från vackra Gwyneth Paltrow. Kvinnan som vaknar upp vacker och får allt gratis....eller hur var det nu igen...näää no one is that lucky!




Så kom igen Girls, låt inte åren fånga oss låt oss fånga åren och bli bättre än vi någonsin varit! Vi kan inte ändra det som varit för att få en bättre start, vi kan endast ändra nuet för att få en bättre framtid och bättre slut!


GO me, Go you, GO us! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar