tisdag 31 januari 2012

I-landsproblem

Vilket I-landsproblem jag har och går och muttrar över.... Vill ni veta?! Och inte mobbas nu

- Jag dricker så mycket vatten och grönt te nu om dagarna att jag måste kissa minst 1 gång i timmen, ibland 2!!!!!! Haha. Jobbigt! Orka! Ge mig en kateter! ;) fast vem skulle då byta påsen varje timme Nina? Doh! Aja I guess man får springa på toa stup i kvarten när man ska vara duktig och rena kroppen ;)

Lifes a bitch and then you just have to live with it!! ;)




Bild från ett av toabesöken idag haha. Syns att jag sovit gott i natt va?! Och att jag sket i att sminka mig i morse på bussen syns också... Geee. Har gett döden ett nytt ansikte tror jag ;)

Puss på er!

Ps. Oliver har varit feberfri under dagen, så håll tummarna nuuuuuu!! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar