tisdag 24 januari 2012

Vab tisdag!

God morgon!

Jag överlevde måndagen på jobbet, var ju som sagt en kort dag som jag hostade mig igenom. Men fick ganska mkt gjort så det var skönt! *för mkt på jobbet*

Idag är det min tur att vabba, Lucas har nu fått pencillin och han mår redan mycket bättre! Ingen feber i natt eller nu på morgonen! YAY!! Så kanske kan han vara på dagis imorgon eller iaf på torsdag :) Hurray säger jag om det blir så :)

Nu har vi fått i oss lite frukost herr Lucas och jag. För mig blev det omelett med kalkon och champinjoner, kopp grönte och vatten + vitaminer.

Lucas åt lite iaf från sitt buffé bord av kokt ägg, vanilj yoghurt, lingongrovsmacka, formfranska macka och ett glas mjölk. Bättre lite än inget! ;)
Spexa är mkt roligare :)

Imorgon är det middag med jobbet på Olearys i norrtull. Med bowling och andra aktiviteter. Så hoppas jag är lite piggare då också!! Ska bli riktigt trevligt faktiskt :) men vill bli av med hostan!!!! Och jag vill träääääääna!!! Drömmer om att få springa och känna mig duktig!! :) kanske för att det är mindre än 8v kvar till målet!!!! Inte tid att vara sjuuuuuk hehe

Nää nu blir det Lucas mys till 100% och en till kopp med grönt vanilj te, ni dricker grönt te va?!?! Det är super nyttigt och ökar förbränningen i kroppen!! So if you dont, you need to start! ;)

Puss på er från sjukstugan! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar