söndag 8 januari 2012

God morgon!

God morgon!!! :)
sjukt trött idag men känns bättre med lite frukost i magen nu iaf! Så härligt med dessa helgfrukostar med hela familjen samlad tycker jag :) på vardagarna äter ju twinsen frukost på dagis.

Hoppas ni alla hade en mysig lördag?! Vi lyxade till och väntade med middagen tills kidsen somnat vid runt åtta tiden. Vanligtvis äter vi med dem vid kl fem nämligen...

Blev trerätters igår, super gott om jag får säga det själv :)

- Chèvre ost på ruccolabädd med valnötter och honung (vilket jag skippade)
- Dijon baconinlindad kyckling med vitlök/timjan gräddsås.
- LCHF jordgubbs cheesecake.

Helt ok efterrätt faktiskt, gjord på mandelmjöl, sukrin, smör, grädde, kesella, funlight jordgubb, vaniljpulver, och gelatinblad såklart ;) men såklart man märker att den inte har riktigt socker i sig och man saknar degestivebotten helt klart ;) men funkade. Dock tror jag hallon/jordgubbsarom funkar bättre än funlight... Får bli att prova nån annan gång. Bilder på för och varmrätt nedan:

Idag får vi besök av mina fina vänner runt tvåtiden, YAY!!! Miss them too much!! Ska bli super trevligt! :) innan dess ska vi försöka hinna med både utelek med twinsen, lunch, börja plocka ner julen, tvätta, Nicklas ska klippa sig, piggna till, träna, duscha, fixa sig och pojkarna ska sova middag också! ;)
Men det löööööser sig, orka stressa upp sig på en söndag ;) (Räcker med att Nicklas gör det!)


Jag och två av mina finaste vänner!!! :)


Och fina Lellie som dessvärre inte var med just den kvällen som den första bilden togs! Lika fin ändå! :) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar