tisdag 17 januari 2012

I säng innan tio..

God dag, god dag :)
Snart är lunchen slut och jag har fått i mig en tonfisksallad med keso till. Mkt nyttigt, proteinrikt och gott :) Saknade dock varm mat till lunch som jag alltid har annars, iaf lite varmt till!

Nåå hade jag en vilodag igår?! HELL YEAH! Så sjukt trött och otaggad var jag. Och det var ett bra val för idag är jag sugen på träning! :) mkt bättre att göra små förändringar som gör så att träning inte bara blir ett ont måste jämt. Bara för att man borde. Nää då tappar man suget fort. Man måste lyssna lite på kroppen och dagsformen. Men glöm inte att se skillnaden på dålig dagsform och huvudspöken som sätter käppar i hjulet på en! ;)

Nää nu jobba! Ligger efter massvis och pojkarna är fortfarande dåliga så blir vabb imorgon för mig igen :/ Idag är det hemma med Nicklas. Mina små prinsar!!!
Bild från baket igår :)

Puss på er alla. Håll er friska och hälsosamma! ;) BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar