måndag 19 mars 2012

7 km baby!!!!

Woohooo!!! Spontanade med att springa 7 km på löpbandet ikväll, speeden låg varvat mellan 9.5,10.5, och 11. Lugnt och skönt alltså! Men det bästa av allt var att jag faktiskt hade ork kvar när jag stanna!! Trodde jag aldrig. Speciellt inte när jag gäspa hela vägen ner till gymmet och 1 km in i löpningen. Men sen kicka jag igång!

Kanske ska ett av mina mål vara att klara av att springa en mil i slutet av april/ början av maj?! Tål att tänkas på :) jag har ju bävat inför den där milen. Gillar ju inte långa pass. Vet att jag har orken, flåset, måste bara hitta viljan och tålamodet också ;)

Grymt nöjd är jag nu, och trött! Ligger nerbäddad och ska sussa any minute now. Nicklas sover redan. Imorgon väntar ett crossfitpass kl 06.00!!! Go go go!!!! ;)

Puss och sussa sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar