onsdag 14 mars 2012

Träningsschema v. 11 + glömskhet

Tjohej!

Uppdaterar med ett litet inlägg såhär på lunchen. Fullrulle på jobbet och mkt som ska fixas när man varit borta och även kollegan är på semester. Men då får man visa vad man går för I guess ;)

Blev ingen träning igår kväll, endast en prottedrink i magen inför natten och sen sussa. Trörrheten tog över, och jag hade ju faktiskt redan tränat för dagen ;)

Veckans träningsschema:

Måndag: Vila (Pga ögoninfektion)
Tisdag: 2 km löpning som uppvärming och sen ben + rumpa. -Check
Onsdag: 4-5 km löpning + armar
Torsdag: 30 min cykel + mage
Fredag: 30 min NTC pass hemma
Lördag: Om tränings hinns med innan bröllop så löpning gissar jag på ;)
Söndag: Vila

Idag efter jobbet var planen att snabbt fixa några snygga skor till bröllopet, (näää inte alls ute i sista sekunden!!!) Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen den planen skiter sig då jag glömde plånboken hemma, såååå däääär jaaaa Niiiiinaaaaaa! Det man inte har i huvudet blir man straffad för! Så enkelt är det! 20 Burpees på gymmet som straff! haha ;)

På tal om gymmet, måste beställa hem mer Celsius och även mer proteinpulver, kanske vanilj denna gång? hmmm, vill kunna mixa och göra en smoothie nämligen vissa mornar :) hmmm, måste ta och kolla på detta asap!

Nää nu back to business! ;)

Ska på med musik i lurarna till nästa inbokade möte, redan nu börjar peppningen inför kvällens löpning, som jag faktiskt inte är så sugen på, benen är tunga efter gårdagens benpass. Men men, jag ska tänka att jag är en gepard, och ja då ÄR jag en gepard, snabbaste djuret på land, helsike så bra det kommer gå, kommer flyga fram som vinden!! Believe it and you will be it! :) Pepp pepp pepp, inga negativa tankar är tillåtna, inga "Jag kan inte...", "jag kommer inte orka...", "det kommer vara för tungt.." Sudda sudda bort din negativa min! Jag KAN, jag VILL, jag SKA :)


Geparden Nina :)
 Puss på er, nu ska jag fylla på vatten och grönt te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar