torsdag 22 mars 2012

Magen är lugn...

*peppar peppar* Men det verkar ha varit något tillfälligt igår, Lucas är fortfarande lite lösare i magen och vi fick tips från vårdguiden att försöka undvika mjölkprodukter, fibrer och frukt nämaste dagarna för att hjälpa lillkillen att stabilisera magen snabbare. Jag mår bättre som sagt *peppar peppar*, låg ju som jag skrev i fosterställning i soffan, där jag somnade strax efter Greys, och har tydligen morrat åt Nicklas när han försökte väcka mig för att säga att vi skulle gå och lägga oss. Så jag har sovit i soffan, liiiiiiite stel nu. Hjälper ju inte heller att man har rätt bra träningsvärk också hehe ;) Så det kan bli! Sorry hjärtat inte meningen att ryta till, men jag är dessvärre inte medveten om vad jag säger och gör när jag somnat in djupt i soffan. :/
Idag hade jag en inplanerad vilodag från gymmet, får se hur jag gör. Kanske blir sugen på att springa lite ikväll. Just nu vill jag bara sova!!! Trött, tröttare, tröttast! Fyller på med grönt te och hoppas att den kan pigga upp mig lite.*önsketänkande* *önskar jag gillade kaffe*

Och tråkigt nog verkar de inte bli något 30års kalas heller för oss på lördag då det blir riktigt bökigt att få till barnvakt när vi även är iväg på 3 års och 35 års kalas tidigare på dagen. Time will tell...

aja, nu jobba som gäller. Utbildning i Marknadsrätt i eftermiddag. Det ska bli intressant! :)

kram på er!

1 kommentar:

  1. Åh nej, hoppas ni klarar er från magsjuka.. trist om ni inte kan komma men det har så klart Daniel full förståelse för! vi skulle ju så klart bli jätteglada om ni kom, håller tummarna att det går att lösa... kram

    SvaraRadera