söndag 25 mars 2012

Sunday funday? näää

Hello,

Här har ni ett livstecken från mig, har typ stängt av helt sen i fredags, tröttheten och huvudvärken tog över och jag gav upp där och då.

Hem efter jobb och äta onyttigt, och bara lägga ner allt med rutiner ännu en gång. BAH! men precis vad jag behövde. Fortsatte så på lördagen, åt allt jag ville, bröd m.m Fast valde ändå räksallad till middag hehe ;) Men mkt onyttigt har det blivit i helgen, idag har jag hållit mig på banan och ska göra det också. Just nu behöver jag en kost-regel break känner jag. För mkt som klassas in i Får och Inte får hela tiden, och fast det är jätte bra att tänka så på ett sätt för man håller sig hälsosam, så känner jag just nu, att där jag är i livet övrigt, så hjälper det inte till. Hur jag gör om 1 eller 4 veckor det tar jag där och då. Så här har jag iaf känt starkt hela helgen. JAG ORKAR INTE! Allt jag väljer att göra i livet med kost och träning och you name it, är för att jag vill. Och när jag inte vill längre, ja då är nått fel och behöver ändras. Får se vart åt det vänder. Det kan bara tiden visa.

Våffeldagen idag och det har vi såklart firat (jag skippa dock då jag ej var hungrig just då) :)
Men resten av familjen har njutit av mina våfflor som är en solklar helg favorit!


Igår blev det tråkigt nog inget 3års kalas eller 30 års fest. Barn som blivit små kräksjuka och barnvakter ännu en gång som är sjuka. Alla är verkligen sjuka just nu!! Trist men men, vad ska man göra?! Hoppas verkligen att alla på 30års festen hade det sjukt trevligt ändå :) På dagen handlade vi kläder och skor till barnen i Stinsen och Lucas la en diarré blöja som gjorde att vi fick användning av de nya kläderna direkt hahaha. BLÄÄÄÄ. Vi var hemma hela kvällen och bara tog det lugnt fick härligt besök av lille Lucas (som varit lös i magen några dagar) i sängen igen. Och igår bjöd han på en kräkning. Mysigt. Efter det så gick vi alla och la oss, och tur nog inga mer kräkningar hittills. Men vi håller oss ändå inne och tar det lugnt....Förhoppningsvis så är han inte kräksjuk. *peppar peppar*

Nää nu ska jag svepa det sista i min Celsius burk och gå ner och träna. Eller ska man kanske ut i solen och springa? Borde inte göra det i mina inomhus löparskor, men har inga för utomhus just nu, och solen lockar mer än en svettig gymlokal!! Ska bestämma mig inom 3 min, medans jag byter om.

Bra slut på en sisådär helg, egentid med träning och lust att träna. I like! ;) Man får passa på när kidsen sover. Men nu måste jag skynda mig för idag sover de kortare då det är ändring på klockan idag och det blir ju lite vajsing för barn som sover middag och har fasta sovtider. Men det verkar gå bra hittills ;)

Kram på er alla och ta hand om er och lyssna på vad som får just ER att må bra, och följ den stigen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar