söndag 18 mars 2012

Haft finbesök idag :)

Nu sover kidsen och vi (jag) planerar att kolla på en film. Jag hjärta soffan idag ;) Jag röstar på Prince of Persia, jag hoppas hjärtat tycker att det är ok. Känner för sånt typ av film och lite ögongodis såklart. Jake Gyllenhaal är sjukt het i den! ;)


Haft finbesök idag av bästisen Gaby, vi hann me lite tjejsnack trots galna busiga twins runt omkring oss hehe :) The life of a mother! Men vad vore livet utan dem? Otroligt lugnt och stillsamt och TRÅKIGT ;) vi åt goda  valnöts brownies och drack cola. NomNom

Näää, nu har jag ätit sötsaker färdigt för denna helg, det blev en heeeeel del haha. Darn it. Så Nina, allt eller inget. Måste ändra på det faktiskt....no good thinking. 

aja så blir det ibland. Inget man dör av. :P


Imorgon är det ny dag, nya tag. Måndag morgon, jag hämtar kids på dagis hela veckan så börjar tidigt och slutar tidigt. Imorgon blir det gymmet igen, kommer vara tunga steg på löpbandet. Men man har ju bara sig själv att skylla ;) det är tur att jag börjat gilla träning, annars hade jag nog snart sett ut som han på bilden ;) För träning håller mig fokuserad och motiverad till att ta hand om även kosten. Nu är sommaren snart här, hur vill vi möta den? Ska vi sätta upp några mål och planer kanske?`Sånt behövs, annars är det tyvärr bara önsketänkanden.


Ha en mysig kväll nu. Vi ska börja glutta på filmen strax :)

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar