torsdag 8 mars 2012

5km löpning = styrkepass?!

Hello på Er,

Min planerade löpning fick utebli idag, kände mig trött och tung i hela kroppen. Absolut inge spring i benen så långt ögat kunde nå. Så jag lyssnade på kroppen och körde tung styrka för triceps och biceps, lite rygg och sen rumpa! Måste fokusera mer på rumpan! :)

Va ett riktigt bra pass, rätt pigg nu och kommer somna sent tror jag... Doh! Nicklas sover redan på soffan ;) Får se hur träningsvärken är imorgon om det blir löpning då eller på lördag! 2 pass kvar på gymmet denna vecka och minst 1 av dem är löpning! Just nu äter jag som en häst haha, så måste flåsa lite och förbränna lite kalorier också. Inte bara stoppa i mig dem ;)

Nää nu ligger prottepulvret i magen och jag ska ta en dusch!

Har ni haft en träningsdag idag?! Vad hittade ni på för skoj?!

Btw, Sats i Väsby bjuder oss som jobbar i området på 2v gratis träning! Yeah! Ska försöka få till nått lunchpass och nått pass på eftermiddagen. Lämnar ju nästa vecka. *perfa* :)

Sussa sött mina vänner och stay happy! :)

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar