onsdag 7 mars 2012

Morgon powerwalk! Love it!

God morgon!

Imorse klämde jag in en morgon PW på 4 km istället för att vara tidigt på jobbet, för Jaaa kidsen är fortfarande hemma sjuka :/ Så härligt sätt att starta dagen på hörrni! Fast man står och gäspar första 5 min ;) Sån lyx att ha nära till gymmet!! Love it!

Nu är jag fylld av energi och pepp, och sjukt nöjd med mig själv. Bästa känslan :) Nån hade tagit med sig gamla fitness tidningar till gymmet som jag inte var sen att låna med hem. Väl hemma visar jag dem för kärleken och säger: "Kolla nån hade tagit dit mer fitness tidningar, Iof från 2010... MEN träning blir aldrig omodernt!" Nicklas tittade på mig när jag stod där svettig och nöjd i hallen med fortfarande skorna på.... Och så kräktes han i sin egen mun... Och sa " sluta vara så sjukt träningspepp!!" haha :) Så här i efterhand så inser jag att jag måste låtit som en peppig Gunde Svan precis innan Vasaloppet typ haha. Sorry babe, det var nog endorfinerna som snacka :) Men jag tror kanske du vill läsa tidningarna ändå ;)

Är på G till jobbet nu, och har en tidning med mig som jag ska glutta i nu!!

*rider på peppvågen och mår bra*

Puss på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar