fredag 30 mars 2012

Magsjuk stackars mamma :(

Hej på er,

Sorry för dåliga uppdateringar, men mellan diarréblöjor & kräk har det inte funnits mkt ork eller tid. Och mkt att ta igen på jobbet som fortfarande inte är i hamn :( För idag är Nicklas vabb-dag, men jag ligger nerbäddad i fosterställning :( Började med kräkningar igår, men fick sen i mig lite yoghurt inför natten (lunch, mellis och middag) I natt började istället magen bubbla, och det har den gjort hela dagen idag blöööö. Har typ kramp i magen :( Men jag vet vad som är bra för mig så jag kämpar på med att få i mig vätska och mat. Fast jag inte alls är sugen. Vid nio tiden tryckte jag i mig 3 stekta äggvitor, och till lunch blev det en skål men yoghurt. Måste få i mig näring och energi. Fast jag egentligen bara vill ligga och sova, så måste jag för att snabbare kunna bli bättre och finans där för min familj. No time to be egoistic! Har skönt nog sluppit kräkas idag *yay* Mini-seger! ;)

Ja så här kommer nog iaf morgondagen se ut också....Lagom rolig helg! Hoppas jag mår mkt bättre tills på söndag, vill nämligen att mitt hjärta ska kunna gå på både hockey och fotboll som planerat :)

Nån mer träning blir det ju inte heller såklart haha. Detta är vad som hanns med i veckan innan kräksjukan kom och tog över mig.

Söndag: Sprang milen! :)
Måndag: Styrka överkropp + hopprep & burpees m.m 1 tim totalt.
Tisdag: NTC - pass hemma på 30 min (Tok fullt på gymmet)
Onsdag: Vilodag
Torsdag: SJUK.Löpningen ersattes av kräkningar :(
Fredag: SJUK
Lördag: SJUK?
Söndag:???? Update: PW 30 min + mage + 20 armhövningar (på tårna såklart! ;)

Nu ska vi dricka mer vatten och försöka sova. Börjar få riktigt ont i huvudet :(

Kram på er. Håll er friska och glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar