lördag 3 mars 2012

Beautiful Saturday!

Hej på er fina!

Solig härlig lördag idag! Var ute med jobbet igår och fira av en kollega som ska sluta. Mkt trevligt hade vi. :) Jag hoppade att vara med på middagen innan så att jag kunde vara hemma och hjälpa till med boysen, Oliver har ju varit lite febrig nämligen. Väl hemma efter jobbet blev jag tok seg, hade ont i magen och var inte alls sugen på utgång. Men jag intalade min själv att hoppa in i duschen och efter det så kändes det liiiite bättre. Och eftersom jag var så sjukt godis sugen (jäkla sockerberoende som måste detoxas igen!!) och Nicklas satt hemma med choklad och Ben & Jerrys så kände jag att om jag inte drar ut kommer jag äta onyttigt!! hehe  Iväg kom jag iaf, och kul hade vi. Möttes upp på Matfabriken vid Odenplan. Blev sen flera taxi bilar in till Berns och där stannade vi resten av kvällen. Eller resten och resten, jag var hemma till 01.40, och då hade jag åkt kommunalt hem. Blev 3 glas vin totalt så är absolut inte bakis idag, tom hoppade över min sovmorgon, fast det var iof och mest för att Oliver kom in och klia mig under foten och skratta medan Nicklas bytte blöja på Lucas. Och då hade jag inte direkt hjärta och säga "Oliver, gå ut, mamma ska sova!" haha. Så jag hoppade upp och började fixa en ordentlig lördags frukost istället, och efter den gav vi oss iväg ut på en prommis hela familjen. Först med kidsen i vagn, sen med kidsen gående. Ingen PW direkt haha, snarare myrsteg ;) Men sjukt mysigt och skönt att komma ut i solen.

Nu ligger lunchen i magen, kidsen har somnat in, kärleken är nere och tränar, ska ner om en stund jag med. Mams å paps kommer på besök, och jaa livet är rätt härligt igen faktiskt ;) Solen gör så mkt. Så jag ska rida på denna våg och ta nya tag inför nästa "grop" av trötthet och energilöshet och kanske klara den lite bättre! :) Nya mål med allt i livet!


Nu ta en snabb powernapp, sen Celsius, sen ett gympass! Go ME! ;)





Ha en grym helg hörrni!! :)

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar