söndag 18 mars 2012

Cloudy sunday!

Go middag!

Söndag idag, och helgen börjar lida mot sitt slut! Igår var jag på bröllop, jaaaa endast jag då min mamma aka våran barnvakt blev toksjuk i fredags och värre igår, så tyvärr blev Nicklas hemma med kidsen då ingen annan kunde vara barnis. Super trist verkligen men bröllopet var lika fint ändå och maten minst lika god :) Och brudparet MINST lika vackra. OJ OJ OJ så fina ni var! :)

Här kommer lite bilder från dagen/kvällen:

Fina Nettan, Sofie och Stina
Vackra paret Daniel & Marlené
Precis vigda utanför kyrkan

Madde spexar framför den rosa limmon :) 


Ett otroligt vackert par på sin bröllopsdag!

Superfin uppdukning av förrätten


Fin och smarrig choklad bröllopstårta

Bröllopsdansen :)
 Min underbara fästman gav mig sovmorgon imorse, var såååå skönt! Var ändå hemma strax efter två så det var rätt skönt, men trött är man ju alltid dagen efter. Drack dock inte så himla mkt, 3 glas vin till maten, en amarillo till tårtan, en rosapantern drink, och sen ett halvt glas vin efter det. Så är inte alkoholbakis idag, bara lite trött i kropp å knopp ändå ;) Denna söndag fortsätter i sötsakernas tecken...godis i fredags, tårta och godis igår, och nu lite daimglass hehe ;) ooooooopppsssiiiiieee! Så det kan bli ibland. Men vet ni vad, Gott var och är det ;)

Nu är Nicklas och Daniel iväg och hämtar bilen från igår, och twinsen ligger och sover. Undra vad vi ska hitta på nu i eftermiddag?! Tål att tänkas på, nått vore skoj att göra :) Ska ta och ringa Gabsan och kolla om hon fortfarande ville ses en sväng!

Hoppas ni alla haft en bra helg! Imorgon är det måndag igen, och tillbaka till kost och träningsrutiner. Ska bli skönt. Inte blivit någon träning alls i helgen, förutom en timmes prommis i går på morgonen. Men thats it. Många kalorier och sockerbomber in, inget ut hehe ;)

aja, *tar en till sked daimglass* :)

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Ser jättevackert ut allting! Men fick du ingen bild på dig själv? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr inte! :) Men jag var nöjd med min outfit tillslut ;) Malle har nog nån bild på mig, får be henne skicka över den!

      Radera