fredag 16 mars 2012

Utebliven träning pga shopping

God morgon,

FREDAG IDAG!!!!!! Underbart, som jag längtat, kan inte klockan redan vara hemgång så jag får ta helg? pretty please?! :)

Blev ingen träning igår då jag inte kom hem förrens vid halv tio. Men så kan det bli ibland, ska försöka orka köra lite hemma ikväll tänkte jag. Totalt opepp och omotiverad idag. Aja, hittade en lite kortare svart kavaj och stilrena mocka pumps till bröllopet igår iaf. Perfekt med saker som är basic och som kan återanvändas tycker jag ;) Men är fortfarande inte nöjd med min outfit, DARN IT! hmm, att man alltid ska lämna saker till sista minuten.....inge bra, inge bra...Blir nog att besöka Glitter och Gina Tricot en snabbis i Sollentuna C på vägen hem. Måste ha ett ett kortare guld halsband som funkar med min enärmade klänning. Aja det blir nog bra, det är ju bara för en kväll. Att man aldrig kan vara riktigt nöjd?! I-landsproblem ;)

Dessa enkla mockapumps från Deichmann fick det bli.

Är toktrött idag, fick bli en Celsius på bussen påväg till jobbet. Hoppas det hjälper lite iaf. Ikväll blir det myskväll hemma med kidsen och sen med mig själv ;) Nicklas ska på AIK hockey nämligen. Nån som vill komma och leka? Bara slå en pling isf ;)

Nää nu dags att börja jobba, slutar ju iaf klockan tre idag. Thank heaven seveneleven. Meeeeeen det är ju dock ändå några timmar tills dess hehe ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar