måndag 26 mars 2012

Pumping iron tonight!

Tjohej i stugan,

Tack för din kommentar Lellie, alltid lika kul att se att nån har skrivit till lilla mig :) Och skrattat lika hårt som jag till sista bilden i förra inlägget :)


Idag är jag sjukt sugen på att köra styrka, speciellt armar! :) Pump it real good!!! hehe Får hoppas att vi inte får några kräkningar från våra barn ikväll bara som gör att jag inte kan träna :/ Lucas har tydligen lagt 3 väääääldigt lösa blöjor igen på dagis och blivit hemskickad, Oliver måste följa med, óch förmodligen inte välkomna något mer denna vecka, HEJ VAB! säger jag då. bläääää. Har såååå himla mkt nu på jobbet, blir till att jobba hemifrån på kvällarna och när kidsen sover. Jag börjar Vab-passet denna vecka imorgon, vi kör ju varannan dag. YAY, please just shoot me! aja, nog "synd" om mig, hoppas de små slipper lösa magar och att de slipper kräkningar helt. Magsjuka är inte att leka med :/

Så håll alla tummar och tår att kidsen (spec. Lucas at the moment) mår bättre snart!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar