tisdag 13 mars 2012

Lunchträning om det så är det sista jag gör!

Tjoho people,
Känner mig stel som ett kassaskåp och otränad som en gammal get. Idag är jag inte det minst snorig, endast ögat som är dåligt, men jag droppar ner ögondroppar var 3e timme, så det ska väl bli bättre snart, jag VILL vara bra till helgen, jag ska det!!! Imorgon måste jag vara på plats på kontoret, svullen i ögat or not, har inget val :( buuuhuuu. Aja. Piss ögat ska inte stoppa mig från att träna iaf, drar ett pass här mitt på dagen faktiskt nu när jag kan då jag jobbar hemifrån. Blir as bra, blir nog inget riktigt cardiopass direkt som jag skulle önska, men lite uppvärming och sen ett ben och rump-pass tror jag banneme ;)



Lite mer musik kommer nu. Och texten till den är underbar, så sann. Måste tänka på det mer, och leva efter det själv.



Nu lunchtajm snart, Celsius i magen, och på med träningskläder och skutta ner till gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar