tisdag 28 februari 2012

Ögoninflammation. Check!

Jahopp, jag ä nu frisk (så gott som), Oliver har ju fått ögoninflammation så är hemma och vabbar idag.
Lillen har fått i sig lunch och håller på och somnar in as we speak. Stackaren är alldeles geggig i sina små ögon :( Men det är bara torka rent och torka rent igen, och tvätta händerna mkt. Men dessvärre blir han nog som sagt hemma resten av veckan. YAY! nooooooot.

Jag och älsklingen drömmer oss bort om en weekend i Juni. Planerar för fullt och hoppas HOPPAS att vi kan hitta nått bra och dra iväg. :) Om vi åker så blir det 4 nätter nånstans, typ London eeeeeeeller NEW YORK!!! Me soooooo badly wants to ;) Vi får la se vad plånboken säger. Men grymt underbart och kul vore det helt klart! :)

Nää nu dags att hoppa in i duschen och få i sig lite lunch. Kurr kurr säger magen min!

Hoppas ni mår bra och får en grym Tisdag! Verkar som Nicklas kan hinna hem i tid så jag hinner till frissan också :) YAY! :)

Behöver slå mig ner och läsa lite fitness tidningar också så jag börjar kicka igång lite tränings inspiration också.....just nu har jag NOLL, NADA, ZIPP, ZERO! :P

bild cred

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar