torsdag 23 februari 2012

Halvdags checkpoint!

Tjoho!

Fortfarande betydligt piggare idag än igår. I LIKE!
Har nu en stor makrill & kesosallad i magen, toppar den med lite grönt te as we speak (Blir alltid lite frussen direkt efter maten....brrrrr)

Har sjukt mkt att göra idag och jag kommer endast hinna hälften, DOH! blir att jobba hemma några kvällar och speciellt på söndagkväll då jag har deadlines på måndag. YAY...not! :P Aja, annars då så här mitt på dagne nyheter? Sabina drar till New York *avis*, Viktoria har fött en dotter (Go you!), och jag har beslutsångest vad jag ska koka ihop för fiskrätt idag....vit fisk eller lax? gratäng eller stekt? hmm... får klura vidare på det.

Hoppas piggheten håller i sig för då ska jag ge mig själv ett riktigt svettigt cardiopass på löpbandet ikväll tror jag :) HATAR hela löpningen, men ÄLSKAR hur jag dryper av svett efteråt. Då vet man att man gjort nytta i förbränningssyfte :)



She is also the same bitch that told you to go ahead and have a second cookie......

hahahahaha UNDERBART roligt! :) Av dessa totalt överdriva grova ord blir jag peppad
"The voice (in your head)that says you can´t do it is a lying slut! She is also the same bitch that told you to go ahead and have a second cookie"

Puss på er! Kill that bitch inside of you because you CAN!

2 kommentarer:

  1. Men hjälp! Ser inte personen på bilden längst ner väääldigt smal ut? Får lite pro ana-vibbar av den :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det tycker jag också faktiskt, revbenen är väldigt markerade. Det var mer den roliga texten som jag fastna för :)

      Radera