måndag 20 februari 2012

Måndag v.8, nya tag, ny motivation! :)

God morgon alla fina läsare! :)

Vilka är ni som läser? skriv gärna en rad så jag vet :) Vore trevligt!! Måndag morgon och jag kickar igång veckan tidigt på jobbet då det är min hämta-på-dagis-vecka, och jag måste sluta strax efter 15.

Jag har haft en super bra helg med möhippa på schemat. Så från kl 9.00 lördagmorgon till 13.00 på söndag har jag varit iväg och umgåtts med super trevliga vänner och bekanta :) Blev lite burlesk Lapdans, god brunch, lååååång bussresa till Ljusterö, och sedan 3 rättersmiddag, melodifestivalen häng, lekar och massa vin och godsaker. Godsaker även för mig? Oh jaa, och herregud så goda efterrätter som hade fixats, och godis slank ner också, tror att en seg röd ferrari bil precis hoppade ut ur örat på mig faktiskt. haha :) Känner mig alldeles svullen efter helgen, men det var det värt! :) Har dock saknar träningen något oerhört då det inte har blivit av på heeeeeela helgen, inget i fredagskväll (damn you tacokoma! hehe) och sen självklart inget på lördag eller söndag, trött och bakis är ingen bra ide att träna på, man måste vara snäll mot sina muskler och framför allt sitt hjärta! Och i lördags fanns det absolut ingen tid. Iof dansade vi ju i 1 timme, så det räknas väl som mild träning ;) (dock inte enligt mig hehe)

Men som sagt ny vecka nya tag idag, måndag, jag gillar måndag just pga den anledningen. Ja helgen är över och man ska jobba, men hey! Ny ve cka nya mål och möjligheter! Bara ge sig ut och fånga dem!


Hinner inte visa min träningsplanering för veckan just nu, får bli ikväll. Men självklart kickar jag igång veckan med ett pass på gymmet redan ikväll, ska även hämta ut mitt proteinpulver och mina Celsius! Så kroppen, njut av känslan som du bär på nu, lev på minnet av smaken av sockret du har fått gotta i dig under helgen, för nu blir det 4 veckor igen av NO suger and ALOT of sweat! Moahahahahaha ;) hehe nää Skojja bara, jag gör det för min kropps skull, för mitt välmåendes skull och för att jag älskar mig själv och min kropp :)



 Get fit or die trying, but love yourself along the way! :)

2 kommentarer:

  1. Jag läser Nina:) du ger mig träningsenergi, dock inte tränat på 1,5 vecka pga förkylning och sjuk nellie... Så dåligt samvete men ikväll så:)

    SvaraRadera