torsdag 16 februari 2012

Tatuering på G :)

Ja just det nu slog jag till på Groupon erbjudandet, 1 timmes tatuering (dvs en mindre modell). Gått och funderat i 3 dagar nu och kunde inte släppa tanken. Då följde jag magkänslan och gick la en order! :)

Har lite olika idéer på vad den första lilla tatueringen ska vara. Så nu måste jag ta och bestämma mig! Tror jag har sållat ner det till att det antingen blir på sidan av handleden eller bak i nacken.

Här är lite snygga modeller som jag haft ett tag i min "Tattoo-Mapp" :)







Som ni ser är jag rätt såld på Infinity-symbolen med en text i :) Den är rätt återkommande. Är dock lite sugen på att skriva "Family" i den!
Nä träningskläderna lägger jag på hyllan och går och borstar tänderna och bäddar ner mig själv!!


Puss å God natt.

1 kommentar: